Sunday, November 12, 2023

Remember moje crno srce - The Black Heart Procession Mix neponovljivosti

The Black Heart Procession – One (2016, White, Vinyl) - Discogs

Ko me dobro poznaje, zna da ovaj bend jako poštujem. Da li ih isto tako volim? Teško je reći. San Diego je veliki grad i u njemu je lako potonuti u podzemlje ili pod zemlju. U Evropi sam. Jedan period života jako sam teško živeo u ovoj zemlji izobilja i blagostanja. Bio sam na teretu i porodici i društvu i retkim prijateljima. Izgubio bih se u svetu pop muzike, knjiga i očekivao nemoguće. Da me svi vole, cene i poštuju. Mnogo je zlih ljudi i zlih jezika. Gorka istina. Nevolja pretvara čoveka u zver. Često nepovratno.

Imao sam neki DVD The Black Heart Procession. Sa nekim tmurnim i jeftinim kratkim filmovima i došao do zaključka da je i za mene vreme sazrelo da odem negde daleko. Da ne smetam više nikome. Gde? Nisam znao. Automobil je bio parkiran u garaži.

I ostao sam tu gde sam i sada. Samo sam. Zaslužio sam. I dobro sam. Ne živim život umetnika. Ne živim život pravednika. Samo živim i duboko dišem. Smesti muziku tamo gde joj je i mesto. U neku sporednu fioku. Napiju se i naduvaju, pa prodaju jeftine snove i demagogiju.

TBHP su filmovi. U njima možemo da pronađemo sebe. I ako se to desi. Onda to nije dobro. Živimo u pogrešnom filmu. Ali te melodije!! Ta melanholija. Još jača nego na albumima prethodnika Three Mile Pilot. Čuo bih na njima ponekad i talijanske mandoline, iako ih nema ni pod tačkom razno. Slušajte pažljivo muziku i videćete. Gledajte oko sebe i čućete. Budite srećni što ne živite u svetu o kome pevaju ovi momci.

Crno srce je "ljubav" u slengu? Je li? Bio bi red i da nešto novo čujemo, hej TBHP. Nismo dugo. Da nisu počeli da žive u njihovom filmu. Muzička industrija je u krizi. Ah, odavno. Sjajan bend. Svi smo u krizi. Crni humor, bezbeli.

The Black Heart Procession/Three Mile Pilot

Square Heart

Your Church is Red

It s a Crime I Never Told You

Guess I ll Forget You

I Know Your Ways

The End of Love

Broken World

Did You Wonder

A Cry for Love

The One Who Has Disapeared

Dog Song

The Spell

The Letter

Heaven and Hell

Back to the Underground

Dirt on the Flag Mud on...

If You Cross

Inner Bishop

Same Mistake

As All The Fish Go On P...



No comments: