Tuesday, May 14, 2024

Remember: Boris/Influence of Atmosphere - Melvins Mix

Japanski doomeri Boris dobili su ime po kompoziciji Melvinsa. Obožavao ih je i pokojni Cobain. Lično, na njihove albume naleteo sam igrom slučaja. Prvi koji sam čuo bio je Houdini (1993).

Jako su mi se dopadali njihovi toplo-hladno, glasno-tiho, sporo-malo sporije prelazi. Uvek su tu bila neka zanimljiva rešenja i nekako nije čudo što ih je više cenila struka, nego obično pučanstvo. 

Napred isturena gitara Buzza Osborna i nekako antički lepo uobličeno bubnjanje Dalea Crovera, više su nego uspešan omaž Black Sabbathu i američkoj HC sceni osamdesetih. Buzz jako lepo peva, ali zvuči kao da mu samo pevanje i nije tako važno. I sami tekstovi su nekako puni ironije i slepstika, da se oseti kako u svemu uživaju i ne dopuštaju nikome da im pokvari radost i sam taj osećaj.

Svirali su i objavljivali na mejdžor etiketi, ali ne oseti se da im je to pokvarilo kontinuitet. Ostali su svoji, za sebe i jedinstvene antiestetike. Majstori instrumenata, ne prepuštaju se pukom muziciranju, nego žele da kažu i nešto više od toga. Kao neki gotik metal kratkometražni crtani film. Nikako da odrastu i ta mi se svežina jako dopada kod njih. 

Let God be your gardener

If i Had an exorcism

Honey bucket

Set me straight

Sweet Willy rollbar

June Bug

Lighter Side of global terrorism

Bar x the rocking M

We all Love Judy Pt. 1

Mary Lady Bobby Kins

Influence of Atmosphere

Smells Like Teen Spirit

Divorced

The brain Center at whipless

Over From Underground

Pigs of the Roman Empire

Flower Symbol

Those dumb Punk Kids 

Blood witch

Nude With boots

Linkshänder

Electric flower

Leon vs. The Revolution

American Cow

Station to Station

Onions make the Milk taste Bad

Friends before Larry

I want to Tell You

What s wrong With You

Don t forget to Breathe

I fuck around

Evil New war god

Hammering

Roadbull

At the stake

Gliser freight train

Euthanasie

Boris

Spotify PLAYLISTA 



No comments: