Monday, December 11, 2023

Remember nosača zvuka, malo teksta i mnogo ritma, Slave to The Algorithm - From Disko to Disko Mix

Češljao sam malo po Spotify i za divno čudo, kako sam birao neke nazovi plesne hitove iz mladosti i starosti, izbacivao mi je nove predloge. Algoritam mi je redom pokazivao, ne baš sve, ali skoro sve kompozicije koje sam posedovao na albumima i EPjevima, dok sam još bio muzički kolekcionar. Da se razumemo, često sam išao po koncertima jedno vreme, ali klubove sam izbegavao. Jednostavno, osećao sam se uvek prestar da drmam mišićima zadnjice dok DJ vrti crne "šajbe" za pultom. Da ne pretjerujem, povremeno i ponekad bih u mraku stajao, tik do "gospodara žurke" i pokušavao da odgonetnem šta se trenutno rotira za miksetom i na gramofonima, a potom i na uređajima koji su dolazili sa sledećim generacijama. Plesni hitovi mi lično pomažu da uhvatim ritam misaono, dok radim nešto korisno, ili ubijam vreme. Mašina. Verovatno i činjenica da sam pratio muzičku štampu i bio ne toliko loše obavešten o stanju na top listama i na sceni, govore da nisam bio jedini i da me Spotify dosta dobro poznaje. Muzička platforma analizira ne samo geografiju, godine i ponašanje pojedinca na njoj, nego i neke nama nepoznate parametre. Još pogađam. AI prilično duboko ide i svaki pokušaj da je prevarimo, biva odbačen kao donjih ili gornjih 10 do 15%. Neka zlatna sredina postoji i nije čudo da su najnoviji hitovi napravljeni po njihovoj meri i da klince, s oproštenjem, koncerni vrte oko malog prsta. S nama starijima nije puno bolja situacija. Marketing je čudo i lično ne bi me čudilo da u nekoj skorijoj budućnosti i sam izgubim interesovanje za pop i slične stvari. Ali ni u drugom sferama života nije mnogo bolja situacija. Jedini izlaz trenutno je svakim danom učiti sve više, istraživati i biti sumnjičav, umereno. Čuvajte se paranoje. Ni kućni ljubimci nisu više na to imuni. A sada par ritmičkih domaćih zadataka za malu i veliku decu. Uđi u mašinu!

From Disko to Disko

The Cold Song - Whirlpool Productions

Emerge - Fisherspooner

Madame Hollywood - Felix Da Housecat

Odessa - Caribou

Missing/Todd Terry Mix - Everything But the Girl

I Feel Love - Donna Summer 

Good Life - Inner City 

Promised Land - Joe Smooth

You Make me Feel (Mighty Real) - Sylvester

Boy From School - Hot Chip

Poison Lips - Vitalic

D.R.O.M.P. - Chicken Lips

Could Heaven ever be Like this - Idris Muhammad

So weit wie noch nie - Jürgen Paape

Timecode - Justus Koehncke 

Break 4 Love - Raze

Wordy Rappinghood - Tom Tom Club

How deep Is Your Love - The Rapture

Sun May sweet Sun - Red Axes

Los Ninos Del Parque - Lliasons Dangerouses

So weit wie noch nie - Jürgen Paape

Good Life - Inner City, Kevin Sounderson 

Let me show You love - Romanthony

I Feel Space - Lindström 

Pushing On - Oliver Dollar, Jimi Jules

Keep the Fire burning - Gwen McCrae

Girl, Girl - Loui Austen

Come to me -DMX Crew

Theme From S Express - S Express

Happy House - The Juan MacLean

How gee - Black Machine

So weit wie noch nie - Justus Koehncke

PLAYLIST TO BE CONTINUED....




No comments: