Saturday, December 30, 2023

Remember nebeskih komandosa - Die Wilde Jagd Mix

Die Wilde Jagd – Die Wilde Jagd (2015, CD) - Discogs

Svako i svaka i svako - koji me poznaju, a malo ih je, znaju da su mi Die Wilde Jagd jedan od par omiljenih bendova u poslednjoj deceniji. Nastupali su pre 5, 6 godina na festivalu gde sam pored njih uživao i u muzici pijaniste Lyobomira Melnycka. Ostalo, bilo je zanimljivo mlađim generacijama. Već viđeno. Sedeo sam u potpunom mraku, odmah pored bine. A kako su redari ispraznili prostor, zbog tonske probe, na mene su nekako potpuno zaboravili. Tako da sam skoro potpuno sam čuo Nemca Sebastiana Lee Philippa na gitari i Izraelca Ran Levarija na bubnjevima, kako isprobavaju instrumente i miks pult svirajući Black Sabbathove "War Pigs". Muzika Die Wilde Jagd svedenija je i ekonomičnija nego većina toga što možete da čujete na savremenoj sceni Evrope, pa i Amerike. Ritmovi i atmosfere i strobosfere prate tekstovi iz "gotske" mitologije. Kritika kaže da je lirika više na nivou prvog semestra germanistike, ali da ne smeta. Meni i takva kakva je jako prija. Mogu da zamislim srednovekovne pajace i lutke na koncu i dvorske budale i vitezove u oklopima kako jašu kroz maglu. Ipak to nije ni blizu tako primitivno i starinski kako vi zamišljate na osnovu ovoga opisa. Die Wilde Jagd su plod XXI veka i unose i vedrinu i patinu, i svetlost i mrak, i mitologiju i tehnologiju. Znaju šta je rock, znaju šta je tehno, znaju šta je punk, znaju jako puno. I serviraju nam svoju verziju popa na nesvakidašnji, elegantan i uzvišeni način.

Die Wilde Jagd

Die Wilde Jagd - 2000 Elefanten
Die Wilde Jagd - Stangentanz
Camouflage - Count on Me - Die Wilde Jagd Remix
Die Wilde Jagd - Himmelfahrten
Die Wilde Jagd - Geisterfahrer - Factory Floor Remix
Die Wilde Jagd - In Wonnenhieben
Die Wilde Jagd - Ophio
The Allegorist - Whispers of the Wind - Die Wilde Jagd Rework
Die Wilde Jagd - Wah Wah Wallenstein
Die Wilde Jagd - Austerlitz
Die Wilde Jagd - Ginsterblut
Die Wilde Jagd - Perseveranz
Die Wilde Jagd - The Hearth - Shelter Mix (feat. Lihla) 


No comments: