Thursday, December 14, 2023

Remember ima nešto od srca do srca - Marc Almond Mix

Zaboravio sam da u pričicu o Erasure ubacim najvažniji ili jedan od važnijih detalja iz privatne sfere odrastanja i davnu 1988u godinu. Zahvaljujući njima postao sam... "muškarac" 💓. Raspravljao se o njihovoj muzici i umeću dueta s jednom 5 godina starijom studentkinjom, satima, dok nije popustila. Ja sam popustio tek ove godine. Crne oči i crnu kosu nikad neću da zaboravim. Bio sam privlačan klinac, sad sam sedi starac. Neprivlačan uz to. I čangrizljiv. Marc Almond možda je ista ili slična priča. Hodao sam ulicama dvomilionske Antalije i slušao na slušalicama njegov veličanstveni solo album: "The Velvet Trail" (2015). Njegova mračna, tajanstvena, romantična i magična poza i posebno kompozicija "Scar", savršeno se uklapala i u stari i u moderni deo turskog velegrada. Gledao sam orijentalne prodavnice suvenira i tepiha, vozio se u taksiju "dolmuš", neki krš od Fiata, pio kafu u bezistanu, itd. Posmatrao hotele koje su na samoj obali gradili ruski oligarsi. A poznata je Almondova ljubav prema Akvarijumu, Grebešnikovom... Jedan ceo album posvetio je lirici i umeću Vadima Kozina i ako nije laž, ovih dana kuka kako nije u situaciji da svira tamo i sreće se sa starim prijateljima. Pored planetarnog hita sa Soft Cell, obrade, ako se ne varam, Glorie Johnes - "Tainted love" teško ko ostaje ravnodušan. Almond se isprobavao i u šansonama, klasicima, plesnim hitovima i eksperimentima. Ogroman opus, kvalitetan, jak glas. A tek kako je dobra knjiga, njegova biografija kojoj sam zaboravio ime i koja je negde nestala, da ne pričam. Čovek prvog trenutka, uvek na licu mjesta događaja i živa ikona. Marc Almond. Kralj crne romantike. Samo tiho, tiše, i zidovi imaju uši. Nešto mora i da se prećuti.

Marc Almond

Tears Run Rings 

Gutter Hearts

Something s gotten hold of My Heart 

Alone

Say hello Wave Goodbye

Carnival of Life 

I ve Never seen Your face

The Slave

If You Go away 

King of the fools

Adored and explored

Healthy as hate

Beat Out the rhythm of the Heart

Gosudarina

I Close My Eyes And Count to ten

Neo burlesque

I love so much ti Look into your Eyes

Dancer

The Sea says

Nijimsky Heart 

Black Kiss

Love is Not a Trial

Spring

Scar

Demon Lover

Indigo and orange

Smoke and mirrors

I m lost without You

Hollywood Forever

A flowered Goodbye

My Death 

PLAYLISTA






No comments: