Sunday, October 29, 2023

Remember - Kupovali smo singlove, a singlovi? Bože koje aluzije/First Memories Record Collection Mix

Pokušavam da se setim moje prve kolekcije singlova. Počeo sam da pamtim od pete godine života. Mnoge uspomene su izbrisane. Iz tog perioda ništa nije ostalo od materijalnih stvari. Znam da sam obožavao Mahira Paloša. To mi i mama kaže. Imali smo gramofon EI Niš koji je uništavao ploče. Ploče su preskakale, pa bi na glavu igle stavljao gumicu ili novičić. Kad bi u prodavnici pored "penzionog fonda" kupio neki vinil, trčao bi kući da ga što pre čujem. Bilo je i poklona stričeva i tetki. A kad sam dobio zaušnjake, slušao sam LPje, Hair, Saturday Night Fever, Desire - Dylana, Are You Experienced - Hendrixa, koncertni Motorheada i to je bila, ono što kažu - inicijacija. Eto, toliko sam star... Demistifikacija.

Kulturni dodatak: Sećam se kad sam kao klinac gledao i slušao Freddie Mercuryja i Village People na TVu, a mama dobacivala iz kuhinje "to su prave muškarčine, ne ko ovi naši". Eto koliko smo imali pojma.


 Radio gramofon Ei NIs Melos LUXE za YU nostalgicare ...

Apsolutno Tvoj - Mirzino Jato

Neka me nema nikada više - Srebrna krila

Ana - Srebrna krila

Ne može to tako - Vajta

Zlatna ribica - Vajta

Produži dalje - Zdravko Čolić

Diridonda - Novi Fosili

Pusti me da živim - Miša Marković

Daddy Cool - Boney M.

Sunny - Boney M.

Slovo o čovjeku - Indexi

Adio - Mahir Paloš

Od glave do pete - Minja Subota

Prevela me mala - Parni valjak

No more tears - Barbara Straisend/Donna Summer

I feel love - Donna Summer

Voljela sam, voljela - Hanka Paldum

A koliko si ih imala do sad - Bijelo dugme

Tragedy - Bee Gees

Oxygene Pt. 2 - Jean Michel Jarre

Stojadinka ovce šiša - Rokeri s Moravu

Opet sam sam - Bora Spužić Kvaka

Prođe ovaj dan - Drugi način

Ne želiš kraj - Divlje Jagode

Heat od the Moment - Asia

The Magnificent Five - Adam & The Ants

Jolly Roger - Adam & The Ants

Thank You For the Music - ABBA

It s a Heartache - Bonnie Tyler

Don t Cry for me Argentina - Olivia Newton John

Ups and Downs - Village People

Stop in the Name of Love - Gloria Gaynor

Nazdravite drugovi - Hašim Kučuk Hoki

Ho-Ruk - Teška industrija

Zemljo moja - Ambasadori 

Opasno - YU grupa

Ivo Lola - Korni Grupa

No comments: