Wednesday, October 11, 2023

Etno is the New Folk - Makedonski pop nekad i sada... Spotify mix

Padot na Vizantija Albums: songs, discography, biography, and listening  guide - Rate Your Music

Na Rekah Vavilonskih - Anastasia

Kondak Sv. Prohoru Pčinjskom - Apokrifna Realnost

Molk - Arhangel

Gradot e nem - Mizar

Psalm 118 - Goran Trajkoski

Free State - Mooger Fooger

Jana - Elena Hristova

Clouds - Kiril Džajkovski

Amazing Grace - Vlatko Stefanovski Trio

Časovnikot čuka kon... - Stoj, Posle!

Nie Sme Od Skopje - The John

Sprotivniot Kraj - Xarakiri

Užasno mi Fališ - 21 Vek

Indie = Independent... - Xaxaxa

Vremenska Podmornica - Lufthansa

Meka Mašina - Xajka

Laži me, laži me - Bernays Propaganda

Milice - Foltin

Dawn Of The Rose Red... - Nikola Kodjabashia, Foltin

Tvojte oči Leno - Ljubojna

Tvojte oči Leno - Baklava

Da Znaješ Majčo - Zarina Prvasevda

Apsana me klade - Chalgia Sound System

Tri godini stana - Dobrila & Dorian Duo

Bolen Mi Leži Mile Pop Jordanov - Ansambl Biljana

Sardisale, Lešočkiot... - Ansambl Čelagija

Retko te gledam so... - PMG Kolektiv

Avraamovo voinstvo... - Mizar, Hermosini

Starino Stara Planino - Orientexpressen

Gusta mi magla padnala - Iskon...

No comments: