Jedna
od ploča nalik knjigama koje se čitaju pred spavanje. Spusti se na
pod, dok glava visi sa kreveta. Malo je takve lepote, a lakše
se i zaspi, Nikakva šteta ako se i to (za)desi, mehanički okretane
strane idu na re/iščitavanje, a opet se indukovani snovi mogu na
čudne načine izokretati.
Like
likes Like je drugi album
za Denseland (debi Chunk, 2008 , Mosz)
i nova avantura lige umetnika zavidne kilometraže i uzbudljivog izražavanja.
Prvi utisak donosi David Moss, pevač i
vitalni ritmičar intrigantne biografije koji osim pevanja u operi, silnih
koncerata sa perkusijama i kojekakvim napravama, upriličava
hepeninge gde se svi goste idejama, a Moss ponekada
igra ulogu birokrate koji u raznim komitetima polumeceniše mlade
umetnike. Podjednako su tu i Hanno
Leichtmann, koji se bavi ritmovima i elektronikom, bilo da ih nosa
naokolo u svom prtljagu (Static, Groupshow...) ili ih
primenjuje u konstelacijama i predstavama,
i Hannes Strobl, basista koji dok zicama
kontemplira i traži muziku u sebi, istovremeno radi i za
pozorište i performanse.
Transfer
Deks otvara
album i na ničijoj zemlji omeđuje prostor negde između parčića
sa Until
The End of the World saundtraka -----> Patti
and Fred "Sonic" Smith ( It Takes Time.. ) i Can
(Last Night Sleep). Uostalom,
ceo album je imaginarno kombinovanje bendova/artista, mišića
i poetike; prve misli su Suicide kao
podrška preambijentalnom Brianu
Enou,
ili umašćeni i zakrečeniji i tromiji Depeche
Mode kako
prisluškuju razgovor Laurie
Anderson i Lou
Reeda. Posle
pauze od nekoliko slušanja javlja se i Yello nastao
u 21. veku, delom nagađajući u korespodenciji sa navedenim uticajima,
na primer.
Mileta
Okiljević ( novembar, 2013 )
No comments:
Post a Comment